"Весело з англійською"

Англійська мова – перша міжнародна,

Престижна, видатна та дуже модна.

І чим раніш станемо вивчати

Тим легше буде память розвивати.

Англійська – різнобарвна та цікава,

Немов веселка весняна, яскрава,

Де кожен колір звучить по- новому,

Немає місць вимовлянню старому.

У грі англійську мову ми вивчаємо

Увагу й мислення ми розвиваємо

І ті слова, що добре нам знайомі,

Тепер нові, цікаві, невідомі.

Прості слова вивчаєм поступово,

Щоб легше перейшли всі до складного

А все тому, що ми англійську мову

Вивчаємо із віку геть малого,

Та, тим неменше, дітки всі стараються,

Адже вважають, що вони лиш граються,

І дуже легко в грі знання даються.

Всі дітки задоволено сміються,

Бо кожен день танцюють та співають,

Багато і натхненно розмовляють,

Малюють всі і прагнуть до нового

І роблять його з усього старого.

Тому, малече, зараз не зівай

Та в наш гурток відразу завітай

Якщо розумним в житті хочеш бути,

Про нас ти намагайся не забути

І дуже просто, легко, і чудово

Із нами вивчиш ти англійську мову!

 

Автор вірша:  Вознюк Ю.В.



Специфіка використання гри у дошкільному навчанні

 Навчання дошкільників іноземної мови – специфічний вид діяльності. Поняття «навчання» у цьому контексті вживається досить умовно. На відміну від школярів – у дошкільників відсутня мотивація «вчитися». Вони не розуміють, навіщо їм вчити іноземну мову, якщо вони зможуть користуватися нею тільки колись, у майбутньому. Діти живуть у «даний момент мовлення».

 На міжнародних семінарах (ЮНЕСКО – МАПРЯЛ, Москва, 1985; "Language for European Citizenship", м.Грац, 1995) було вироблено підходи до навчання дошкільників:

  1. Іноземна мова має засвоюватися дитиною свідомо, навчання ні за якої умови не повинно перетворюватися в імітативний процес.
  2. Діти мають оволодівати іноземною мовою як засобом спілкування.
  3. Усі компоненти навчання (відбір, подача мовного матеріалу, зміст дій з його реалізації) потрібно підпорядковувати комунікативній меті.
  4. Курс іноземної мови покликаний мати розвивальний характер, тобто не лише спиратися на навички та вміння, а розвивати їх і формувати нові.

 Лише гра – провідна форма діяльності дошкільників допоможе навчати дітей іноземної мови. Гра на заняттях з іноземної мови виступає як метод і форма навчання.