Перспективне планування гуртка «Пізнайко»
№ з/п |
Тема |
Мета |
Дата |
Примітка |
1. |
«Пізнайко»-друг всім малюкам» |
Розвивати стійку увагу під час перегляду журналів інтерес до них. Ознайомити дітей з журналами: «Пізнайко», «Диво-деревце», «Жирафа», розширити уявлення дітей про багатоцільове використання журналу; визначити рівень пізнавальної активності дошкільнят, використовуючи диференційований підхід. |
01.10.23р.
|
|
2. |
«Маленькі чомусики» |
Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення. Вчити правильно будувати питальне речення. Продумувати і формувати запитання щодо конкретного предмета чи явища з метою виділення найістотнішого за допомогою багатоканального сприймання, обґрунтовувати відповіді. |
10 -12.10.23р. |
|
3. |
«На світі все на щось є схожим» |
Розвивати самостійне сприйняття, творче мислення, фантазію пізнавально -пошукову діяльність вміння обґрунтовувати свою думку .Формувати вміння дітей знаходити схожість предметів за однією або кількома ознаками; |
17- 19.10.23р. |
|
|
4. |
«В ігри граємося і навчаємося» |
Розвивати у дітей зацікавленість і спілкування. Виховувати допитливість, зосередженість, позитивні емоції. Вправлятися у вмінні мислити за допомогою таких логічних прийомів як аналіз, синтез, порівняння, узагальнення; вчити мотивувати свою думку. |
24 -26.10.23р. |
|
5. |
«У лісовій школі» |
Розвивати монологічне мовлення. Ознайомити з мовою знаків за допомогою яких можна позначати будь-яку характерну ознаку, вправляти дітей в умінні обґрунтовувати свою думку; вчити дітей підбирати знаки до відповідних властивостей та якостей предметів. |
31.10 - 02.11.23р. |
|
6. |
«Нісенітниця» |
Розвивати слухові та дотиково -рухові аналізатори. Вчити за допомогою знаків розв’язувати конкретні завдання, порівнювати різні речі. Формувати вміння орієнтувати в часі засновано переважно на позачасових моментах. |
07-09.11.23р. |
|
7. |
« Цікавинки – веселинки» |
Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Формувати правильну вимову всіх звуків рідної мови. Вдосконалювати вміння дітей перетворювати мову властивостей на мову дій, вибудовувати ланцюжок дій. |
14-16.11.21р. |
|
8. |
« Будуємо алгоритми» |
Розвивати просторові уявлення дітей. Ознайомити дітей з алгоритмами, формувати вміння за допомогою них складати творчі розповіді, встановлювати послідовність дій, активізувати пізнавальну діяльність. |
21-23.11.23р. |
|
9. |
«Голуба краплинка.» |
Розвивати уявлення про зовнішні ознаки води. Збагатити знання дітей про воду як розчинник, поглибити знання про силу води та використання цієї властивості; про те що різні коливання води можуть створювати музичні звуки. |
28-30.11.23р. |
|
|
10. |
«Що відбувається, як розчиняється» |
Розвивати пізнавальний інтерес до перетворення води. Дати поняття, що таке «фільтрація води». Ознайомлення дітей з властивостями льоду. |
05-07.12.21р. |
|
11. |
«Маленьке перетворення» |
Розвивати пошуковий інтерес до дослідницької діяльності. Довести дітям, що вода є в кожному живому організмі; розшити і закріпити знання дітей про різні стани води, про її перетворювальну діяльність. |
12-14.12.23р. |
|
12. |
«Чи цікава вам так працювати?» |
Розвивати довільну увагу, яка відповідає виконаним завданням,і вміє спеціально на них зосереджуватися. Вдосконалювати вміння дітей читати, малювати різні предмети за допомогою цифрових орієнтирів, використовуючи цифрову схему. |
19-21.12.23р. |
|
13. |
«Дивовижне поруч» |
Розвивати вміння вести пошукову діяльність, асоціативного мислення, уяви, бажання експериментувати з кольорами. Виховувати повагу до майстрів творителів. Вчити змішувати різні фарби, отримуючи цікавий результат. |
26-28.12.21р. |
|
14. |
«В світі барв та чудес» |
Розвивати виконавську майстерність і вправність. Виховувати цікавість, допитливість, позитивні емоції. Продовжувати вдосконалювати вміння дітей малювати зібраним папером та технікою штампування. |
02-.04.24р. |
|
15. |
«Свічка – чарівнича» |
Розвівати інтерес до чогось нового і цікавого. Ознайомити дітей з походженням свічки, використанням, її властивостями, навчити безпечному поводженню з нею. |
09-11.01.24р. |
|
16. |
« Екологічний турнір» |
Розвивати логічне мислення увагу. Узагальнити знання дітей про необхідність повітря для всього живого. За допомогою доступних |
16-18.01.24р. |
|
|
|
|
засобів показати, що повітря є скрізь: у воді, землі, продуктах в організмі людини, воно прозоре, невидиме, рухається в усіх напрямах. |
|
|
17. |
«Вітер, вітрище» |
Розвивати цікавість інтерес до нового. Сформувати елементарні уявлення про ознаки та властивості вітру. За допомогою спостережень та дослідів підводити дітей до самостійних висновків. |
23-25.01.24р. |
|
18. |
«Цікавий світ королівства магнітів.» |
Розвивати вміння проявляти увагу, допитливість. Ознайомити з магнітами та їх властивостями. Вчити визначати, які предмети притягуються магнітами. |
30.01 -01.02.24р. |
|
19. |
«Чарівна паличка» |
Розвивати мовлення, стійку увагу. Проявляти фантазію та вигадку, передаючи образ персонажа. Формувати вміння дітей придумувати небилиці, нові казки, змінювати початок чи кінець знайомих казках, вводити в дію нових героїв. |
06-08.02.22р. |
|
20. |
« У країні звуковичків» |
Розвивати пізнавальний інтереси. Формувати вміння дітей орієнтуватися на аркуші паперу, працювати за словесною інструкцією малювати різні предмети за допомогою цифрових орієнтирів, використовуючи цифрові схеми. |
13-15.02.24р. |
|
21. |
«Маленькі таємниці звичайного паперу» |
Розвівати інтерес до пізнання нового. Ознайомити з історією виникнення паперу та з деякими його властивостями. |
20-22.02.24р. |
|
22. |
«Його величність- сірничок» |
Розвівати логічне мислення, допитливість. Ознайомити дітей з освоєнням та видобутком вогню, познайомити з його властивостями, закріпити правила протипожежної безпеки. |
27-01.03.24р. |
|
|
23. |
«У пошуках дороговказів» |
Розвивати знання про пожежу. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я. Сприяти засвоєнню правил протипожежної безпеки. |
06.03.24р. |
|
24. |
«Чарівні фігурки» |
Розвивати вміння працювати з різними видами конструктивної діяльності. Ознайомити дітей з конструюванням з сірників. Вчити будувати з допоміжного матеріалу. |
13-15.03.24р. |
|
25. |
«Країна Цифрандія» |
Розвивати математичні здібності. Ознайомити дітей з казками про цифри, закріпити знання про них, вправляти в умінні слів ставляти цифру з кількістю предметів, формувати вміння працювати за схемою. |
20-22.03.22р. |
|
26. |
«У Царстві Кмітливчиків» |
Розвивати логічне мислення, пам’ять. Ознайомити дітей з казкою про математичні знаки , -.Формувати вміння складати та розв’язувати приклади та задачі, користуючись цифрами та знаками |
27.03- 29.03.24р. |
|
27. |
«Сипке диво» |
Розвивати допитливість у пошуково - дослідницькій діяльності, сенсорно-перцептивні здібності. Ознайомити дітей з властивостями піску. Удосконалювати дрібну моторику, орієнтацію в просторі. |
03-05.04.22р. |
|
28. |
«Мандрівка до країні тканин» |
Розвивати допитливість, цікавість. Формувати уявлення дітей про такий матеріал як тканина. Ознайомити з деякими видами, властивостями та їхнім використанням. Вчити досліджувати, розрізняти тканини на доти. |
10-12.04.22р. |
|
29. |
«У космосі побуваємо» |
Розвивати знання дітей про космос. Продовжувати вчити діяти за вказівкою вихователя, використовуючи зоровий та слуховий аналізатори, знайомство з космосом. |
17-19.04.24р. |
|
|
зо. |
«Світ пластмаси» |
Розвивати уявлення дітей про пластмасу та вироби з неї, про характерні особливості та властивості цього матеріалу. Поглибити знання про екологічні проблеми, пов’язані з недбалим ставленням до виробів із пластмаси і пластику. |
24-26.04.24р. |
|
31. |
«Рукам своїм не вірю» |
Розвивати фантазію, бажання творити. Познайомити з різними цікавими перетвореннями. Вчити самостійно творити ці перетворення. |
03-08.05.24р. |
|
32. |
«Сила електричного заряду» |
Розвивати пізнавальний інтерес, кмітливість. Виховувати вміння бережно користуватися електроенергією. Ознайомити малюків з електрикою. Формувати знання про силу електричного струму. Його потреба у суспільстві і житті людей. |
10-15.05.24р. |
|
33. |
« Вулкан в домашніх умовах» |
Розвивати пошуково - дослідницьку діяльність. Сформувати знання про природні умови, ознайомити з виверженням вулканів. Продовжувати пізнавати природні умови. |
17-22.05.22. |
|
34. |
«Брейн-ринг» |
Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, пам’ять. Перевірити ріст пізнавального потенціалу дошкільнят, вміння використовувати на практиці здобуті знання. |
24-29.05.24. |
|
|
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com