Англійська мова – перша міжнародна,
Престижна, видатна та дуже модна.
І чим раніш станемо вивчати
Тим легше буде пам’ять розвивати.
Англійська – різнобарвна та цікава,
Немов веселка весняна, яскрава,
Де кожен колір звучить по- новому,
Немає місць вимовлянню старому.
У грі англійську мову ми вивчаємо
Увагу й мислення ми розвиваємо
І ті слова, що добре нам знайомі,
Тепер нові, цікаві, невідомі.
Прості слова вивчаєм поступово,
Щоб легше перейшли всі до складного
А все тому, що ми англійську мову
Вивчаємо із віку геть малого,
Та, тим неменше, дітки всі стараються,
Адже вважають, що вони лиш граються,
І дуже легко в грі знання даються.
Всі дітки задоволено сміються,
Бо кожен день танцюють та співають,
Багато і натхненно розмовляють,
Малюють всі і прагнуть до нового
І роблять його з усього старого.
Тому, малече, зараз не зівай
Та в наш гурток відразу завітай
Якщо розумним в житті хочеш бути,
Про нас ти намагайся не забути
І дуже просто, легко, і чудово
Із нами вивчиш ти англійську мову!
Автор вірша: Вознюк Ю.В.
Навчання дошкільників іноземної мови – специфічний вид діяльності. Поняття «навчання» у цьому контексті вживається досить умовно. На відміну від школярів – у дошкільників відсутня мотивація «вчитися». Вони не розуміють, навіщо їм вчити іноземну мову, якщо вони зможуть користуватися нею тільки колись, у майбутньому. Діти живуть у «даний момент мовлення».
На міжнародних семінарах (ЮНЕСКО – МАПРЯЛ, Москва, 1985; "Language for European Citizenship", м.Грац, 1995) було вироблено підходи до навчання дошкільників:
Лише гра – провідна форма діяльності дошкільників допоможе навчати дітей іноземної мови. Гра на заняттях з іноземної мови виступає як метод і форма навчання.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com